Rabobank in Dialoog; een aandeel in elkaar

Binnen de coöperatieve Rabobank staat de klant écht centraal. Een belangrijk aspect van die benadering is goed luisteren naar zijn of haar wensen. Wat houdt de klant bezig? Hoe denkt hij? Hoe en waar werkt, woont en leeft hij?

Rabobank in Dialoog helpt daarbij. Een dialoog is namelijk de perfecte methode om boven water te krijgen wat er leeft en speelt bij mensen. Het levert vaak waardevolle inzichten op, die een startpunt kunnen vormen voor de beleidsplanningscyclus of bijvoorbeeld de invulling van toekomstige ledenactiviteiten. De dialoog verbindt mensen met elkaar.

In samenwerking met EYEDO Business Support heb ik Rabobank in Dailoog ontwikkeld voor lokale Rabobanken. Natuurlijk is het concept toepasbaar bij allerlei organisaties die de klant echt centraal willen stellen.

Hoe werkt het precies? Je leest het in deze pdf Rabobank in Dialoog.

Interesse? Meer weten? Neem gerust contact met mij op om van gedachten te wisselen!

strip_Klantdialoog