Lonieke.nl

De wereld verandert ongelofelijk snel. Ook het vak marketing & communicatie. Nieuwe technologie en nieuwe media zorgen dagelijks voor nieuwe uitdagingen. Voor sommige bedrijven is dit een bedreiging. Maar ik geloof dat de ‘nieuwe tijd’ enorme kansen biedt, mits je uit je comfortzone komt. Darwin zei het al, degene die zich het makkelijkst aanpast aan veranderingen, heeft de grootste overlevingskans. Dat geldt ook voor organisaties! En ik vind het super om daar bij te mogen helpen.

WHY – Waarom doe ik wat ik doe?
Ik ben gestart met Lonieke.nl omdat ik ervan overtuigd ben dat alle veranderingen om ons heen dagelijks nieuwe kansen bieden. En omdat ik mensen en organisaties wil helpen om deze communicatiekansen te ontdekken en te verzilveren. Daar buiten die comfortzone gebeurt het! Ik heb geleerd dat lef en durf om nieuwe dingen te doen, veel oplevert.

HOW – Hoe lever ik mijn toegevoegde waarde?
* In dialoog
Om succesvol te zijn, is verbinding met ‘buiten’ essentieel. Oplossingen en kansen bevinden zich namelijk niet binnen de muren van je eigen organisatie, maar juist daar buiten! In mijn ogen is ‘dialoog’ daarom een belangrijke sleutel tot succes. Om te komen tot verbinding, wederzijds inzicht en ook om gewoon beter te begrijpen wat de ander (klant, medewerker) wil. Intern de dialoog met collega’s en extern de conversatie met de klant: ‘in real life’ en via online kanalen zoals social media.

* Duidelijk
Opdrachtgevers geven mij terug dat ik erg helder communiceer en duidelijk ben in mijn uitleg en aanpak. Ik gebruik graag klare taal en ga voor een transparante samenwerking.

* Met aanstekelijk enthousiasme
Ik doe mijn werk met veel enthousiasme en energie. En dat werkt aanstekelijk!

WHAT – Wat doe ik?
Ik heb de afgelopen jaren diverse trajecten, workshops en werkvormen ontwikkeld op het gebied van (online) communicatie. Deze worden ingezet voor uiteenlopende doelen, waarbij de rode draad is dat ze bijdragen aan beter contact en interactie met doelgroepen en het activeren van professionals in hun (online) communicatie. Daarbij gaat het niet alleen om het onder de knie krijgen van praktische technieken, maar ook om mogelijkheden te ontdekken, eventuele drempels te slechten en kansen actief te verzilveren. Of het nu gaat om klantcontact, webcare en service, accountmanagement, merkontwikkeling of personal & corporate branding. In mijn assortiment vind je o.a. de sessies ‘Kruip in de huid’ om je in te leven in je doelgroep(en), het merktraject ‘Van medewerker naar medemerker‘, masterclasses ‘Mijn eigen ik als merk.nl‘ en ‘Mijn eigen content kompas.nl‘, ‘Rabobank in Dialoog‘, etc.

Ik heb met veel plezier gewerkt voor onder andere Agriterra, Bright Move, Cinq BV, Haifa North West Europe, Sjoprz, Flowid, Obvion NV, tientallen lokale Rabobanken, SMART Photonics, RSW Accountants, Kunst & Co Uden, Vitens Waterbedrijf, Zuyd Hogeschool en vele anderen. Hier lees je reacties van opdrachtgevers.

Nieuwsgierig geworden naar wat ik voor je kan betekenen? Neem gerust contact met mij op!

Je kan je ook abonneren op mijn nieuwsbrief.